Monday, January 5, 2009

Back to basic...

Da var julen over, vi er i 2009 og skal legge rette opp alle feila fra ifjor. Jeg skal fokusere mer på min egen helse, bli flinkere til å si nei og til å begrense meg selv *S*

Det er mine nyttårsforsetter,,,,,

Julen var en deilig tid, venner, god mat og generelt sett avslappende. Jeg fikk det jeg ønsket meg, og også noe jeg ikke visste jeg ønsket meg. Burberry mansjettknapper, har ikke skjorte til slikt, men har konkludert med at jeg beholder dem, og kjøper meg heller en skjorte enn å bytte.

Man nærmer seg jo faretruende et 30 års lag, og da kan jo slikt komme greit med *S* skal iallefall bruke det nye Burberry slipset mitt som jeg fikk av min lille due *S*

Nyttårsaften feiret jeg med kjerringa og kikkan i åsen, med fantastisk utsikt til fyrverkeriet *S*

men, nå back to basic..... its working time......

No comments: