Monday, December 15, 2008

Mandag morgen blues, og litt om uken som gikk

Egentlig så er det bullshit, det blir MYE om uken som gikk :-)

Forrige uke var egentlig ikke så verst, inntil onsdag kveld. En liten beinsplint i et ribbestykke kostet 940 kr, og fremtidige utgifter på ca 10 000. SLik går det når man knekker tenner. Men smertefri ble man, og det kjennes ganske behagelig ut i tannraden.

Torsdagen var det julebord, og gaveutdeling i vennekretsen. Jeg fikk gavekort, RL-genser, konfekt og flaxlodd. Mao fikk alt jeg trengte, og alt jeg ønsket meg.

Fredag gikk slag i slag, med jobb, jobb, jobb før man spiste lunch med bobbelur på Bølgen og Moi i Nydalen, fikk hjememstrikka sokka, og vinbag(driiitkult). Så var det et kort møte, mottak av leiegods, så pakking av konvolutter, så bursdagskakespising før man dro på SMart club og handlet inn til lørdagens store evenement. Ultramont sitt julebord, som jeg selvsagt skulle lage maten til.

Det ryktes at gjestene var godt fornøyd med maten, det må jeg si meg enig i siden infame og jeg var der på en spontan lunch søndag formiddag. Det foregikk som følger: Jeg: Er der rester ? Ultramont: Ja Jeg: Da kommer Imelda og jeg NÅ. Ultramont: ok.


Deilig ribbe med god saus til frokost er ikke å forakte *S*

Etter en deilig lunch, hvor vi ble alt for mette, så dro vi på shopping. Først Brynsenteret, så Manglerud senter, så Ica Maxi før vi endte på Oslo City.

Hva gjør man ikke for å opprettholde pengeflyten og gjøre landet rustet mot finanskrisen ?


Imelda påstår jeg er dyr som shoppingkonsulent, for å si som Manuel " i nåv nåting"

No comments: