Tuesday, December 9, 2008

O`holy night..

Jeg er blitt en morgenfugl, kanskje å dra den litt langt. MEN illusjonenes tid er ikke forbi. Istedenfor å stå i kø og kjøre i kø i en time hver morgen, så velger jeg altså å sove en time mindre og ikke stå i kø.

Det er ikke likt meg i det hele tatt, jeg som egentlig ikke står opp før 8, er nå oppe og ute av leiligheten før 7 hver morgen. MEN at morgenstund har gull i munn, DET er bullshit, her er der mer en emmen smak og en lengsel etter en seng og en god varm dyne, samt tempur.

Jeg elsker tempurmadrassen min, har pute også. DE er helt fantastiske de. Har bare en feil, man vil ikke forlate sengen. DET er en uting, når man f.eks bare skal sove middag en time, og våkner igjen etter seks. En liten middagshvil medførte rene nattevakta*S*

Det nærmer seg jul med stormskritt, idag skal jeg leke sjåfør, handyhunk, skal pakke inn gaver, rydde, brette klær etc. DE to siste poengene er veldig viktig. Vaskehjelpen kommer i morgen, og for å si det slik hun er ikke nådig.

MEN hun er verdt å både stresse for, smiske med og betale.

Følelsen av å komme hjem til nyvasket og ryddig leilighet, DEN er verdt mye. Jeg anbefaler alle å få seg en vaskehjelp to til fire ganger i mnd. Den irritasjonen, stresset man slipper er verdt hver krone....

Egentlig skulle sangen "o`holy night" vært her, men jeg fåkke slikt til, så innbil dere at jeg synger *S*

No comments: