Thursday, December 4, 2008

Julegaveønsker

På offordring så har jeg blitt bedt om å skrive julegaveønskeliste, fordi noen mener å påstå at jeg er vanskelig å kjøpe gave til. DE skulle bare visst hvor vanskelig det er å finne noe å ønske seg når man egentlig har alt, maaaakan.


  • Burberry slips Dette
  • Burberry slips Dette
  • Lv slips " Mix monogram tie" i grått
  • Gavekort på Steen og Strøm
  • Gavekort på Oslo City
  • Rødvinsglass, enkle ( vorspielbruk)
  • Elektriker til å montere nye stikkkontakter og flytte på bryter etc på soverom
  • Gavekort på Laura Ashley
  • parmasan ostehøvel
  • Hjemmestrikkede ullsokker ( halvsokk aktig)
  • Ipod ( enkel modell med KUN musikkting, som jeg kan bruke til genevaen)
  • Ekstern harddisk for musikklagring
  • Flatskjerm 42 tommer
  • 4 stk wok tallerkner fra PP, cuisine, 29cm
  • 2 stk wok tallerkner fra pp, cuisine 42 cm
  • 6 stk wok tallerkner fra pp, cuisine 25 cm
  • Champagne
  • 2 sesong, brothers&Sisters
  • pocketutgaven av Liza Marklund " En plass i solen" (IKKE Hard Pack)
  • Pocketutgaven av en "shoppoholiker får en baby" (Ikke Hard Pack)
  • Cden til Erlend Bratland
  • Fred på jorden og snille barn

Puuuuh, der var de ute. Tok litt tid, men man klarte å vri hjernen sin til å finne noe man har lyst på og noe man trenger, så føler nå det er motbevist jeg er lett å kjøpe gaver til.

1 comment:

Anonymous said...

Jeg kjøper IKKE wok-ting (jeg er wok-mostander) eller Erlen-cden, men for øvrig var ønskelisten noenlunde godkjent.