Monday, November 28, 2011

Hektisk

Det er egentlig forbokstaven, MEN jeg skal ikke klage. Når det er hektisk og jeg følger med i svingene så har jeg det bra, overskudd og energinivået er OK.

Men, og ja selvsagt er det et MEN. Jeg har en skulder, høyre sådann hvor betennelsen har blusset SOLID opp igjen. Ganske så sjarmerende, så treneren min har gitt meg treningsforbud på overkropp/armer. Kan trene triceps, men det gjorde vondt. Satser på at alt det andre fornuftige jeg gjør bidrar til bedring. Som og lage middag til 10 :-)

Var avslutning på gribbemiddagene, og da ble det servert fem forskjellige middagsretter og Pavlova til dessert, og marengsen var gullgod. First time luck *S*

Men over til det sunne, for det er definitvt ikke pavlova :-) Forrige uke fikk jeg tre treninger, slepte meg på trening etter fredagens jobb, hadde vondt fra lilletåa opp til hårtusten, MEN tenkte som så at annerledes bevegelse vil gjøre godt, og det gjorde det *S*

Jeg fant nemlig et nytt oppvarmingsapparat, fem minutter, 100kcal forbrent og 1,98km unnagjort, og jeg pustet og peset som en hval he he he, men selvsagt jeg likte jo tallene, så idag var det på an igjen, hadde som målsetting om 20 minutter, men avsluttet etter 15, med tallene 278kcal forbrent og 5 km unnagjort, slettes ikke verst.

Siden man har delvis treningsforbud, så begrenser det seg til bein, og til og leke PT for treningsfølget, som forøvrig både hater og misliker at man pusher "TO TIL; kom igjen, kom igjen, pust pust pust" men da får man tatt ut alt, noe som er viktig det også.

Beinpressen i dag: 2*12*130kg, 1*12*150kg, godt fornøyd med den, forhåpentligvis så klarer man 3*12*150kg før jul, og kan fortsette og øke videre *S*

Dagens måltider:
'
Frokost: 2 skiver med ribberull og ost
Mellommåltid: Sharonfrukt
Lunch: 3 skiver med skinkesteik og ost samt juice til drikke
Mellommåltid: banan
Før trening: Yt passion og en Clementin
Etter trening: Banan og Yt Kakao
Middag: 2 skiver med ribberull og ost.


Keep shining, keep smiling

No comments: