Tuesday, November 15, 2011

Opp og ned, frem og tilbake og likelangt.

Det har vært tøft, veldig tøft.

Jeg tryna foran døra til kjelleren, og trodde jeg skulle klare og holde meg noenlunde oppreist, noe jeg gjorde, MEN i løpet av den uken så åpnet jeg døren på gløtt og den har vært tung og lukke.

Jeg liker ikke når ting jeg ikke kan kontrollere helt, skjer.

Men, iallefall så har jeg omsider fått lukket døren, og er på knestående og på vei opp i stående, noe som er positivt. Første uken ble en "pleie en depresjon, for det skal man ikke kimse av", hvor jeg gikk på jobb og skippet alt annet, uke 2 gikk jeg på jobb, spiste frokost og jeg trente 2 ganger. Nå er vi igang med uke 3, som så langt er den beste. Jeg er ikke så tung i kroppen lengre, og det kjennes ut som tåka har lettet og man evner og se at solen skinner selv om det er skyer :-)

Forrige uke var egentlig ganske ok, iallefall avslutningen med shopping og sjampanje *S* jeg drakk sjampanje og sørget for at andre shoppet. Hjem i etterkant til en venninne for mer sjampanje og fingermat fra Lille Populær ( som forøvrig VIRKELIG anbefales), det ble en SEEEEEEEEEEEEEEN kveld. Her hadde man belaget seg på siste trikken hjem, og endte opp med taxi kl 3 istedenfor, lettere bedugget. Man la seg ikke før man følte seg klar, og sov derfor bort lørdagen *S*

Søndagen var med gribbemiddag og hyggelig selskap.

Mandagen var jobb og trening og hjemmelaget pizza

Tirsdagen har såvidt startet men frokosten er unnagjort, man har jobbet litt og man er snart klar for dusj og slikt. Noen skal nemlig ut og shoppe, så da er jeg med som konsulent :-) Møte i kveld og så er det hjem for lit de parade i sofaen.

Livet er egentlig ikke så verst, det er pen himmel og stabil temperatur *S*

Keep shining, keep smiling,,,,,,

No comments: