Friday, April 20, 2012

Straks helg

Det skal bli godt med helg, selv om det er arbeidshelg, så er det alikevel noe med "that sunday feeling" :-)

4 treningsøkter er vel gjennomført denne uken, ser formforbedringer både på løping og høy puls-timen.

At jeg står opp frivillig kl 05:30 for og ha utendørs løping kl 07:00 er noe jeg aldri i min villeste fantasi hadde trodd jeg skulle noensinne komme til og gjøre det, og attpåtil synes det er gøy!! Men man lærer så lenge man lever he he he

Denne uken så har jeg også fokusert litt på underskudd, kalori-underskudd. Min basal forbrenning er på i overkant av 3000 kcal om dagen, i tillegg så kommer jo det jeg forbrenner under treningene også inn her, og økt forbrenning i etterkant av trening :-)

Men om vi går utfra at jeg har basal forbrenning på 21 000 kcal i uken, så forbrenner jeg 2000 kcal under treningsøktene mine, så en forbrenning på 23 000 kcal, så langt denne uken så har jeg inntatt ca 6300 kcal, nå skal jeg på fest på lørdag og det gjenstår fire dager, men målet om at jeg ikke skal innta mer enn 17 000 kcal er fullt nåbart, så da får jeg ett underskudd denne uken på 6000 kcal, noe som er i nærheten av nesten en kg kroppsvekt.

Så jeg fokuserer tallmessig på og oppnå underskudd, og det er jeg dyktig på :-) underskuddsoppnåelse er en spesialitet he he he

Har også målt meg, så er -8cm rundt brystkassen og -5 cm rundt halsen.......... så noe skjer her :-)

No comments: