Monday, October 27, 2014

Treg blogger

Ja, blogging er ikke min sterkeste side, det må innrømmes.

Tror jeg muligens er for flink til å uttrykke meg andre steder, og det blir kun når jeg trenger å skrive for selvterapi at bloggen tys til, med andre ord: det skjer ikke ofte.

Jeg skulle ønske ryggen og helsa mi gjorde at jeg kunne nyte mitt liv ( som jeg synes er rimelig fantastisk) 100%.

Jeg skulle ønske at ryggen ikke gjorde at jeg måtte planlegge og tilrettelegge enhver aktivitet og deltagelse i livet.

Jups, mye man skulle ønske, men selv om man ønsker så er det bare å gjøre det beste ut av det. Noe jeg gjør, en aktivitet om dagen er fasiten. Det er desverre en realitet at jeg ikke har kapasitet til og både være sosial, og jobbe samme dag.

Det er slik at jeg kan ikke strekke strikken lenger, etterdønningene er for tøffe og for harde, ved å pushe litt så sørger jeg for at jeg går i knestående i flere dager i etterkant. Det vil selvsagt garantert skje igjen, men da ved uhell *S*

Dagen idag har vært rimelig tøff, en horisontal dag.... hvor jeg gikk å la meg for og sove litt og våknet 7 timer senere, jeg har ikke underskudd på søvn, men kroppen min trengte visst litt ekstra.

Sånn, da har jeg blogget i 2014 også *S*

Livet er ikke så ille som man skulle tro

No comments: