Sunday, May 6, 2007

En tøff uke......

Det har vært en tøff uke, en av disse hvor ting går slag i slag, nesten så man glemmer å puste.

1. mai så satt jeg i møte hele dagen, noe som egentlig var både hyggelig og konstruktivt.
Fikk tatt bilde som skal symbolisere meg til en presentasjon vi skal ha av det styret jeg sitter i.

2. mai så hadde jeg sagt ja til å jobbe, selv om jeg har sluttet så kan jeg jo hjelpe til innimellom, så det ble en full dag`s jobb i deilig sommervær.
Dro rett til en venninne for å spise middag etterpå, hvorpå vi blir sittende og skravle til klokka var 3 på natta, sigen og endelig i seng kl 5.
Våknet kl 10 og var klar for nye utfordringer, drar på shopping med han ene som jeg innreder for, får gjort det aller meste, men en ting gjenstår, det skal gjøres søndag om jeg orker.

Sover litt på sofaen på kvelden, våkner litt til liv, og ender med å sette istand medlemslokalet mellom kl 3 og 5 på natten, med andre ord enda en ranglenatt.

Fredagen igjen opp kl 10, så møte en venninne kl 11, vi skal på shopping, jeg har lovet henne at joda, vi skal finne klær som passer, dette gjør jeg, og redder cruiseturen til henne og hennes make, til og med "formal evening" rodde vi i havn gjennom 5 timers hyggelig shoppingtur.

Var på medlemstreff fredagen, sovnet på sofaen da jeg kom hjem, og våknet ikke før lørdags morgen, sov litt til og stod endelig opp på en anstendig tid, men selvsagt så var det jo tilbud på klær ett sted ( hadde vært der fredagen og shoppet 20 plagg for 1100 kr) så jeg dro med meg en venninne ned dit, hvor vi da endte med opptil flere bukser og gensere til henne for under tusenlappen.

Inviterte gode venner til meg på salat på lørdagskvelden, salat, sjokoladefondue og kortspill.
Det ble en hyggelig aften som gikk over i natt før vi tok oppbrudd.

Idag, så venter jeg på at tupperwaredamen som skal levere kataloger, før jeg skal hjelpe min venninne med å vaske å gjøre rent hjemme hos seg, hva gjør man ikke for en middag ??


Neste uke blir bedre " tror jeg tralllalllla" det vil si jeg er opptatt onsdag, torsdag, fredag og lørdag, i tillegg til noen løse avtaler, mandag og tirsdag, så man kan si det blir en litt hektisk uke da også *S* vurderer om jeg skal ta å jobbe formiddagen på tirsdag,,,,,,,, bare for å ha noe å gjøre liksom, vel, vi får se *S*