Wednesday, May 23, 2007

Leeeeenge siden .......

Vel, det er lenge siden sist jeg var innom ser jeg, så på tide med en liten oppdatering.

Siden sist så har jeg vært på dansketur og handlet kvote og hygget meg med Tante Grusom.
Sistnevnte vant forøvrig bingojackpoten ombord, det var stas *ler*

Ellers så arrangerte jeg Grand Prix-party hjemme hos meg selv, jeg var glad den norske ikke gikk videre til finalen, den stinket sammenlignet med resten, og vinneren vel den var blandt mine topp fem.

Ellers så har livet gått sin vante gang, mao fryktelig fort i svingene.

Har fått levert inn skoleoppgaver, og fått i retur med både en 6, og en 5+ som karakter så det er jeg fornøyd med, driver fremdeles å maler det forbannede taket som aldri blir fint.
Har blitt bitt av House basillen, og vel jeg kjøpte sesong 1 og 2 for bobbelur, og måtte selvsagt kvalitetssjekke dem før hun får dem til odel og eie, de er da hennes *ler* noe som da resulterte i 32 timer med House på en uke.

Rart jeg fikk vondt i isjasen ? *fliiirer*


I skrivende stund så er koffertenE ferdig pakket, gjenstår kun dusjing av meg før en lukket vogn kommer å henter meg, og bringer meg til Oslo S.
Nå er det min mormors 80 års dag til helgen, i tillegg til ferie i Kristiansand som står for tur, eller ferie og ferie fru blom, er egentlig oppussing ferie?

No comments: