Thursday, May 31, 2007

Tapetsering,,,

Hvem skulle vel tro det ?? Jeg har tapetsert, og tilogmed bra *S*

I hele dag har jeg tapetsert, grunnarbeidet gjorde vi tidligere i uken, og idag var det tid for å dekke gammel moro med papirtapet fra Laura Ashley.
Medbrakt fra Oslo, jada, jeg vet jeg det.

Laura Ashley tapetet var dog noe jeg fikk gratis, og ikke noe jeg tvang noen til å kjøpe *S*

MEN det ble steike bra.-


Første lengden vi startet med var 5 meter lang, som dere da skjønner så var det ett trapperom vi tapetserte.
Imorgen så står øvre og nedre gang for tur, ikke helt sikker på om skuldre og armer gleder seg til det, men det får stå sin prøve.

Ellers så fikk jeg låne bilen og kjørte inn til sentrum av Kristiansand hvor jeg møtte en venninne, vi satt ute i solen og nøt en heller sen lunch/tidlig middag.
Kan vel kanskje inrømme at jeg sendte noen meldinger og ringte til de jeg visste befant seg i langt mindre solrike strøk enn hva jeg gjorde.

FOR idag kom endelig solen, og jeg håper den holder seg resten av tiden min her nede. Nå er det tv-tid i stua. 24 og det ser ikke jeg så da benytter jeg meg av anledningen til litt kvalitetstid foran pc`en *S*

more to come....................

2 comments:

Bobbelur said...

FLINKE gutten...

Bortskjemten said...

ja, det synes jeg også *S*