Sunday, January 29, 2012

Om fiskesuppe, laks og trening

Søndag er gribbemiddag, og idag intet unntak. Fire stk til bords, og vel laksen veide i utgangspunktet 4,9 kg, men jeg fileteerte og gjorde den snasen, men antar det kanskje var tja 3-3,5 kg laks igjen til og servere. Man skulle tro at det ble mye rester, men neida, er en grunn til at det heter gribbemiddag.

En middagsporsjon igjen, til meg imorgen. Legen har sagt jeg må spise mer omega tre, og vel, laks funker kanskje det ?

Jeg skrev sist den 25 og da hadde jeg trent syv ganger, kan plusse på to ekstra siden jeg fikk meg en økt både den 26 og den 28, økten idag utgikk da jeg valgte sofa fremfor tredmølle. Men med 9 ganger trening så langt i januar, og to økter til, så føler jeg at jeg har en god statistikk og forholde meg til *S*

Gleder meg til helgen, besøk fra hjembyen og bursdagsfeiring, det blir STAS *S*

No comments: