Wednesday, January 25, 2012

Statusoppdatering

Det går som vanlig fort i svingene, og dagene er vel egentlig forholdsvis rutinepregede :-)

  • Jobb
  • Trening
  • Fysioterapi
  • Søndagsmiddag
  • Søvn
  • Mat
Det er vel egentlig hva livet stort sett har bestått av så langt i 2012, de harde faktaene:

Trening:
  • 10.januar
  • 12.januar
  • 16.januar
  • 17.januar
  • 19.januar
  • 23.januar
  • 25.januar
Nesten, så jeg blir litt imprignert over meg selv. Nå gjenstår det tre treningsøkter til før januar er omme, om jeg ikke sniker inn en liten en på tirsdagen etter fysioterapien, som jeg har to ganger i uken. Det trengs for og holde nakke og rygg sånn noenlunde i sjakk.

I dag hadde jeg en fantastisk økt, var skikkelig RÅ-digg. Jeg kjøpte meg Wimp til mobil, og har mekket meg spilliste som fungerer som en Up/down på tredmølla, så idag ble det tilbakelagt 3km, med en gjennomsnittsfart på 5,8km i timen. Så det går fremover mot målet som er "10 for Grete" 22.september i år. Jeg gruegleder meg, gleder meg iallefall til champagnen etterpå *S* DET tror jeg blir konge *S* Meeeen mye skjer og har skjedd.

Har hjulpet en venninne, "villblomsten" med og organisere og rydde litt, julegaven fra meg var administrativ og organisatorisk kaste og rydde hjelp. Mye lettere hos andre enn hos seg selv :-)

Ellers så har man fått nydt en bedre middag både på indisk og thai, man har jobbet og hatt fine arbeidsdager, og man ser fremimot bursdagsfeiring og besøk av min gode gamle venninne fra hjemtraktene, så da blir det indisk på freddan, fest på lørdag og Tex burger eller noe slikt søndagen.

Neste uke blir ikke så treningsfokusert, da man drar med Stena Line på onsdagen, MEN de har treningsrom, så kanskje man skulle snike inn en treningsøkt både onsdag og torsdag, bare for og være litt vill og gæren, en omgang på tredmøllen har aldri skadet. Eller forresten med tanke på joggeskoene som burde vært skiftet ut, MEN som jeg venter med til etter bursdagen så skal jeg vel ikke ha for høyt tempo, de har ikke den beste dempingen.

Sånn, da har jeg fått tømt meg for i dag *S*

Keep shining, keep smiling ,,,,,,,

No comments: