Sunday, January 1, 2012

Oppsumering 2011


Hva gjorde du i 2011 som du aldri har gjort før?

Meldte meg på "10 for Grete" under Oslo Maraton-12, begynte og trene regelmessig på helsestudio.

Holdt du nyttårsforsettene dine og vil du lage nye?
Hadde ingen, men har laget for 2011, sammenfattet så er mine nyttårsforsetter " noe skal økes, og noe skal reduseres"


Ble noen som står deg nær mor eller far?
Ja, jeg ble "onkel", en god venninne av meg fødte en liten datter.

Døde noen som sto deg nær?

Nei, men mange jeg kjente ble berørt av dødsfall.

Hvilke land har du besøkt det siste året?

Tyskland, Sverige, Dubai, Spania.

Hva ønsker du deg neste år som du har savnet?
Har vel ikke savnet noe, men en mer smertefri tilværelse hadde ikke vært og forakte.

Hvilke datoer i 2011 vil du aldri glemme, og hvorfor?

22.juli, den datoen trenger ikke noen videre forklaring

Hva er det største du har oppnådd i år?
Igangsette prosjektet mitt "livsstilsforandring" del 1 og del2 ble igangsatt i 2011, og del3 igangsettes 2.januar 2012.

Hva var din største nedtur?
Litt turbulent, utbrenthet i forhold til engasjement.

Har du vært syk eller skadet?

Med unntak av den høyrearmen, influensaen og det vanlige så har jeg vært forholdsvis frisk

Hva var dine beste kjøp?
Kenwood :-) ingen over, og ingen ved siden av .

Hvem fortjener din hyllest for oppførselen sin?
Alle som er glad i meg :-)

Hvem sin oppførsel gjorde deg nedstemt/lei deg?

De som såret mine venner, som tråkket på dem. Samt enkeltindivider som har lagt sin hat på meg på feil grunnlag.( denne kan repeteres)

Hva gikk mesteparten av pengene dine til?

Nå er det ikke snakk om mesteparten eller store mengder penger, men størstedelen gikk til og bo, så til mat, og noe gikk til ferie, trening etc

Hva gjorde deg veldig veldig veldig oppspilt og glad?

Alt det gode som skjedde med meg og mine venner.

Hvilken sang vil alltid minne deg om 2011?
"Kringsatt av fiender"

Sammenlignet med denne tiden i fjor, er du:- Gladere eller mer nedstemt?Gladere- Tynnere eller tykkere?tynnere.- Rikere eller fattigere? same same.

Hva skulle du ønske du gjorde enda mer av?

At jeg var flinkere til og lytte til kroppens signaler.


Hva skulle du ønske du gjorde mindre av?

sofasliting.

Hvordan vil du tilbringe julen?
i 2012 blir det vennejul *S*.

Ble du forelsket i 2011?
nei.

Hva var ditt favorittprogram på tv?
Jeg suger når det kommer til og følge med, men VM i Oslo *S* ellers så begynte jeg og se "the good wife" den fikk jeg sesong 1 av i julegave, så da er den reddet. Borgen så jeg også, om enn på nett-tv siden jeg ikke fikk meg meg når det gikk før to dager etter.

Hater du noen nå som du ikke hatet på denne tiden i fjor?

Hate er et ord som betinger sterke følelser i forkant, jeg misliker noen, og det er noen som fikk plass på topp tre listen etter 2011.

Hvilken bok er den beste du har lest i år?

Den hemmelige hagen.

Hva var årets beste musikalske oppdagelse?
Egentlig tror jeg ikke det var noen, MEN "kringsatt av fiender"  på Rådhusplassen var spesiell.

Hva ønsket du deg - og fikk?

Skinnbag, pulsklokke, duker, gavekort på løplabbet, fikk egentlig det jeg ønsket meg, og jeg fikk det jeg ønsket meg aller mest, nemlig mine venners deltagelse.

Hva ønsket du deg, og ikke fikk ?
Food prosessor til Kenwood.

Hva var årets beste film?
Saras nøkkel kommer høyt opp.



Hva gjorde du på bursdagen din?
Festet med gode venner, arrangerte countryfest med visse pinlige øyeblikk i etterkant *S*

Hvilken enkeltting/-person har gjort året mye mer tilfredsstillende?

Jeg er rik på venner og familie som bryr seg, støtter, stiller opp og er glad i meg. Deres deltagelse i mitt liv beriker det og fullender meg som person..

Hvordan vil du beskrive klesstilen din?

Casual

Hva har holdt deg i mental balanse?

Sosialt felleskap, trening og at jeg er blitt flinkere til og si ifra.

Hva husker du fra nyhetsåret 2011?

22.juli, og VM i Oslo

Hvem savner du?

Måtte være den ENE, om jeg savner noen i det hele tatt, akk NÅ savner jeg fysioterapeuten.

Hvem var den beste nye personen som kom inn i livet ditt?

En kvinne med røde sko.

Fortell en viktig livsvisdom du har lært i år?
Å lytte til meg selv.

No comments: