Sunday, April 22, 2007

Alt ordner seg,,,,,,,, for snille gutter!

Vel, etter gårsdagens hendelser så var man forholdsvis utmattet, dagen idag har blitt brukt til,,,,,,, ingenting.

Tankevirksomhet har der vært, når man møter noen som er som ett kolliderende vogntog i personkjemi, vel da begynner man å tenke.

Stort sett positive tanker, for det er jo det som er det mest fornuftige, og egentlig så er det tankene som er det eneste fornuftige oppi det hele.

MEN det var deilig, og man kan alltid håpe på flere "mind blowing" opplevelser, og hvem vet kanskje håpet og ønsket går i oppfyllelse.

Den andre saken har også ordnet seg, så nå er alt fryd og gammen, selv om det sies at av barn og fulle folk så får man høre sannheten, så tror jeg det også avhenger av barnets alder og alkoholinntak og dagsform til de fulle.
Man kan ikke legge seg slike bagateller for tungt på hjertet,, man tilgir og tenker ikke mer på det, og vel bedre lykke neste gang man prøver slike stunt.


Ellers så har jeg ryddet ned etter gårsdagens fest, jeg har spist indisk, noe som forklarer tiden jeg spiser på, og jeg har sett Vin Diesel i en eller annen barnevaktfilm.
Coveret er for langt unna til at jeg orker å finne det *ler* klokken er mange, og man blir sliten av å ikke gjøre noe som helst.

Imorgen så er det full dag på jobb, innimellom jobbingen så skal jeg prøve å nøste opp fremdriften på de to andre prosjektene jeg driver med, kvelden skal man i middag og levere ting å tang til en venninne.

Ellers så tror jeg egentlig uken er rimelig hektisk, det kommer til å gå slag i slag i slag,,,, lite pusterom for snille gutter, men er kanskje derfor man er snill ?

No comments: