Thursday, April 12, 2007

Himmel og hav........ og fred på jord osv

Noen ganger, så kunne jeg ønske jeg var enda smartere enn jeg er, og enda kjappere til å få ut fingeren men neida.

Takker være min tildels avslappende gjøreabsoluttingentingfornuftigpåske, annet enn å hygge meg i venners selskap, så har helvete braket løs igjen.

Jeg har to leiligheter jeg driver å orger med, den ene har jeg bare innredning og litt småfinish med maling på, den andre har jeg pusset og shinet totalt, fra tak og snart til gulv.

Siden jeg enda jobber i butikk, så har jeg den i tillegg, så det smeller til helgen, eller imorgen da skal jeg på den ene leiligheten, regner med hele helgen går med til den, jobb mandag, sameiegreier og den andre leiligheten tirsdag osv osv.

Den ene leiligheten må være så og si klar til fredag, og jeg HÅPER gardinene er ferdig sydd så jeg får hengt dem opp før oppdragsgiveren kommer hjem.
Den andre håper jeg at jeg får sluttført i løpet av helgen....

Det deilige er jo at jeg tjener litt på den ene jobben, den andre har jeg tatt fastpris på, jeg er billig når jeg tenker meg om.



Idag så gikk det bra salgsmessig på jobben, eneste ulempen idag er at jeg har vært like stiv og støl i musklene som om jeg hadde gått på bortoverski hele påsken.
Men men slik er det vel når man bruker muskler man vanligvis ikke bruker :-) verdt det var det iallefall ..............

No comments: