Sunday, April 29, 2007

Weekendferie-------

Vel, denne avslappende fredagskvelden min med en god venninne, DEN ble langvarig den.

Vi hadde avtalt å lage hjemmelaget pizza og se film, vel møttes på Grønland, spiste på McDonalds og slappet av med film. Veldig hyggelig.Spiste is med masse gugge på *S*
Midtveis i filmen så ringer telefonene og det var ett felles vennepar som ville stikke innom, så det ble nirøyking og skravling ute på balkongen.

Da de gikk, vel vi satte på filmene og så dem ferdig, jeg turna sofaen der kl 03.

Lørdagsmorgen ringer telefonen, og jeg blir vekket, svarer i halvørsken, det viser seg at min venninne da har avtalt Sverigetur som hun har glemt, fordi de bare ble slik.
Vel, vi kom oss ikke i seng igjen men ender med å vaske balkongen til stor irritasjon for naboen i etasjen under som fikk vått gulv, vaske ute- møbler noe som da viste seg å være bortkastet tid når det kom til stykket.

For hva gjorde vi ? JO vi dro på Shopping, så min venninne fikk seg helt nye ute- møbler med rødt trekk, lekkert og dyrt.

På kvelden så daffet vi, jeg lagde pizza og vi fikk besøk av søstrene Berg, så det ble kortspill til halv fire på natten, da var jeg sigen.


Dagen idag har vært usannsynlig slapp og søvning, tror ikke jeg egentlig våknet før klokken var 19 i kveld, og det på tross av at jeg har tuslet rundt siden 11.
På middag hos en venninne, noen runder kort før jeg da entret sofaen hjemme i yoga stilling og pc *S'


Så fredagen varte helt til søndag ettermiddag, og det har vært ekstremt hyggelig om enn fryktelig lite søvn, men slik er det innimellom.

Imorgen er siste offisielle arbeidsdag og jeg gleder meg,,,,,, skal bli moro å prioritere litt annerledes,,,,

No comments: