Friday, April 27, 2007

Blå himmel.....

Litt deilig å være tidlig oppe, selv om jeg gjerne skulle ha sovet bort halve dagen.

Jeg er sliten for tiden, merker det godt at kroppen jobber mot pollen, det krever mer energi.
Men allergimedisinene hjelper heldigvis litt.

Ble vekket av telefon så da stod jeg like gjerne opp.

Skal nyte dagen, eller noe slikt.
Om ikke så lenge så er det oppvaskbenkrydding, dusj, bankbesøk, apotek og matbutikker som skal få oppleve min tilværelse.
Så skal jeg lage pizzafyll, raspe ost, ta gulvene, rydde og gjøre det rent og pent så det er fint når samleieren får folk idag.
Jeg skal nemlig skygge banen, til Tante for pizza, kort og eller film eller noe slikt *S*


Imorgen så er det siste dag på prosjektet, og om jeg får borr og alt så vil ting bli "på stell" da får man en fornøyd kunde :-)


Men nå ut i verden, det er sol og blå himmel,,,,,,, livet er deilig.

No comments: