Sunday, April 8, 2007

Mye rart som skjer

Innimellom så irriterer jeg meg over meg selv, at jeg faktisk ikke lytter til nakkehårsfølelsen min.

Vel, i dette tilfellet burde jeg ha gjort det.

Det er greit å være etterpåklok, og forhåpentligvis så lærer jeg.
At alt ikke er så pent som det kan virke på fasaden, skurrer det så er det en grunn til det, og den skurringen skal man ikke ignorere.

Jeg har virkelig opplevd menneskers evne til å fremstille ting helt feil, hvordan de kan feiltolke og mistolke det enkleste, KUN fordi det skal passe inn i deres lille verden.
At det er så store vrangforestillinger ute å går, burde ikke komme som ett sjokk, men at jeg ikke tok affære før, det angrer jeg meg på.


Man bør være på vakt for mennesker med skylapper, som ikke ser annet enn det de selv ønsker å se, slike "elg i solnedgang" mennesker som jeg velger å kalle det.
Hvis verden er idyllisk og uten en sprekk, så opphypet i sin selvforherlighet, at man ikke skal komme med nevneverdige ord før det kommer bobleplast og det som verre er.

Er virkelig den verdenen så fantastisk ?

Når man iler til bare noen stiller ett kritisk spørsmål ??


Enkelte mennesker hevder sin rett til å tro å mene, MEN de hevder sjelden andres rett til det samme, for alle andre har feil i så måte.


En eller annen gang så møter nok disse " elg i solnedgang" menneskene seg selv i døren, og det vil ikke være noe vakkert syn vil jeg tro.


Jeg er iallefall ferdig for denne gangen, hvordan intrigene fortsetter,,,,, kan jo bli spennende, forhåpentligvis uten noen nevneverdige kontroverser eller svartmaling, det ville iallefall være under pari, MEN enkelte mennesker er så lowlife at de kunne finne på det.

For deres virkelighet er jo realiteter, uansett hvor mange som påpeker at de har en vrangforestilling uten grobunn i virkelighet.

Er vel noe med at gjentar man en ting ofte nok, så blir det en sannhet........

No comments: