Thursday, April 12, 2007

blå himmel, blå ringer..... under øya.

Livet er egentlig slettes ikke så verst, himmelen er blå, iallefall det jeg ser her jeg sitter i sofaen og fabulerer.

Sola skinner såvidt over hustakene, en bikkje gneldrer så jeg nesten blir gal utenfor, men livet er slettes ikke verst.
Det er 3 timer til jeg skal være på jobb, det er 8 timer til jeg er hjemme igjen, og Gud vet når jeg kommer meg til sengs.

Gårsdagen forløp uten den store dramatikken, jeg betalte regninger ( lurer på når min mor oppdager jeg har overført til henne ?), jeg inviterte venner på middag og kortspill. Jeg vant ikke men kom på en god 2.plass i amerikaner *ler*

Siden så satt jeg og jomlet på nettet, med tøys, tull og fanteri og innimellom litt normale aktiviteter som ikke betegnes som hjernedøde, velger jeg å tro da........

Ellers så prøver jeg å finne flybilletter til Las Palmas i September, og irriterer meg storveis over Sterling som tilsynelatende ikke har Gran Canaria på tapetet lenger, eller har de det ?

Kanskje jeg skal ringe ??


Vel, telefonen er foreløpig langt unna, da må jeg reise meg, og jeg som egentlig ikke har våknet enda *gjeeeesp*

Jeg fikk også fikset mange morsomheter i den private sfære igår, så nå er jeg a`jour med det meste, med unntak av studiene.
Der blir det skippertak og lese som en hest når mai nærmer seg, og det er ikke lenge til ..... 17 mai og Ja, vi elsker er rett rundt hjørnet.


Ja, våren er kommet, og det er egentlig ganske deilig.....

No comments: