Thursday, April 26, 2007

Hodet er fullt-....

Av alt og ingenting, lukker jeg øynene så gjennopplever jeg.

Så med andre ord lukke øynene er lite aktuelt, med mindre jeg er trett og faktisk skal sove.
Føler det som om jeg balanserer på en knivsegg for tiden, litt turbulent hjernevirksomhet og tankebanene, de er litt sånn uvørne og ute av kontroll.

Heldigvis er tidskjemaet forholdsvis stappet så det er nok å ta tak i, men innimellom så lukker jeg øynene og lar tankene fare, og da må jeg riste meg tilbake til realitetene og minne meg selv om at det er en utopi.

Det er alikevel konstruktivt, å se mer av seg selv, føle og erkjenne hvor man er og hva man er, noe jeg ikke ville vært foruten.


Men fra svada til mer svada........

Jeg har formelt 8 timer igjen å jobbe, jeg har offisielet 34 oppgaver som skal skrives, hvordan løser man dette ? jo, onsdag da skal man nilese, niskrive og nistudere for å være klar til en eventuell eksamen, som jeg enda ikke har turt å se når er **S** litt pingle må man da være.

Imorgen så er det DEN store vaske klær dagen, i tillegg til mathandling, hjemmelaget pizza og film hos en god venninne.
Lørdag skal jeg fortsette med innredningsprosjektet mitt, som jeg forhåpentligvis sluttfører lørdag kveld. Søndag holder jeg selvsagt hellig, så den er hviledag, mandag er mine siste 8 timer på jobb, 1.mai lunch og kortspill med gode venner, så styremøte, så medlemsmøte.

2 mai, er med andre ord D-day, den dagen begynner mitt nye og bedre liv, får håpe tankebanene har roet seg til da, slik det er nå så føler jeg meg litt dysfunksjonell selv om alt i utgangspunktet er supert.


Vel, nok svada for idag, jeg har det bra, jeg lever, jeg puster, jeg tenker (for mye) og nå er det Ultraviolet med Milla som står på tapetet, tror jeg da .....

No comments: