Wednesday, October 12, 2011

Back to basic

Kommentarene over min kjedelige frokost, lar ikke vente på seg på Fjesboka :-) Mine to ryvita sesam helt bare med et glass vann, er visstnok kjedelige og grå. Men jeg liker dem, jeg liker smaken og når man ikke har ork til og pynte og duppedere med salat og pålegg, så er det faktisk en god frokost. Især når jeg som regel to timer etterpå har en form for mellommåltid.

Jobbet sent idag, og rett på trening. 30 minutter på tredmølle, 1time med vekter, øvelser etc og 30 minutter med uttøying og strekk med mer. Var deilig rett og slett. Høyre skulder er bedre, så får vi se imorgen, da er det til PTen igjen, og det blir behandling. Tror jeg trenger det når jeg kjører såpass intenst som jeg gjør for tiden.

Dagens frokost: 2 ryvita uten noenting på
Mellommåltid 1: Skyr skogsbær med banan
Lunch: 2 ryvita rug med salami og majonaise, + en bifftomat
Mellommåltid 2: Yt passion og en banan
Etter trening: skyr
Middag: Makaroni og kjøttdeig med ost og ketchup

Det var denne dagen, og imorgen venter en ny :-)


No comments: