Sunday, October 23, 2011

Julegaveønskeliste-2011

Vet, jeg vet, det er LITT tidlig, men iår ønsker jeg meg faktisk ting, jeg trenger faktisk ting, og siden jeg gikk på en smell med en sekspakning med julebrus, så får man påbegynne julegaveønskelisten også *S* I ikke-prioritert rekkefølge.

  • Food-prosessor til Kenwood Major
  • Elektronisk steketermometer
  • Febermåler
  • Løpesko ( gavekort på løplabbet)
  • DVD-serie "The good wife/brutte løfter" med norsk undertekst, sesong 1 og 2
  • Elektronisk kjøkkenvekt ( hvor man kan sette bolle på, og nullstille, så man veier direkte i bollen)
  • Bluetooth til HTC Sensation
  • Earl grey nr 42 fra Harrods
  • Vaskehjelp for nedvask av kjøkken og bad



Sånn, det var så langt, kommer sikkert mer.

Husker med grøss og gru de foregående år, hvor jeg har sittet og tenkt og kvernet. Men i år så har det vært såre enkelt. Ting man ønsker seg, og ting man trenger *S*

No comments: