Saturday, October 29, 2011

Lørdag, lørdag, lørdag

Er ikke samme schvungen lenger over lørdag, kan være fordi man tok den litt ut på torsdag, eller kan det ha noe med alder, at man hadde jobbøkt ? Mange ulike forklaringer.

Her sovner man på sofaen, og er trett  som et lite helvete, men når man går og legger seg i senga, så er det som om noe bare slår enn på. SLITSOMT.

Iallefall jobben i dag var rimelig hektisk, jeg burde hatt fjorten hender og kunne delt meg opp i flere for og kunne hjelpe alle, men det gikk på et vis.

Dagens måltider:

Frokost: 2 knekkebrød med ost og agurk
Lunch: kjempegrill med alt.
Middag: stekt kjøttdeig og macaroni.

Det var den dagen, litt for hektisk og litt for sliten. Imorgen er det komlemiddag med gribbegjengen og jeg skal få meg en treningsøkt. I tillegg tror jeg må innom jobben, mistenker at jeg glemte et par puter i vinduet som ikke skal være der *sukk*

Carpe diem, hvis ikke griper andre den.

No comments: