Saturday, October 22, 2011

Energisk.....

Jups, kl er ikke 11 enda på lørdags morgen, frokost fortært og det kribler i kroppen. Somethings odd...........

Kan ha noe med treningen, og trene skal jeg jo idag også, rett og slett fordi jeg har lyst :-) Sjekket litt pulsmålere og slike ting, og tenkte og kanskje investere i en slik en siden jeg faktisk trener ( selv om jeg ikke burde, så kunne jeg) Ringte og hørte med de jeg trener med hvilken de bruker, og hva den kostet:

FEMTENHUNDREDEKRONER.

Gulp

Slapp av litt a, det er snart jul, ha litt tålmodighet sa den behagelige stemmen i andre enden av røret.


Den andre kommentaren: Jeg veit du liker jo og få dem litt på forskudd, vel jeg skjønner ikke hvor hun har det fra :-)

Men iallefall, jeg får prøve og kontrollere både tålmodighet, shoppinglyst og pulsen enn så lenge.

Men straks dusj, jobb og så på trening *S*

What a beautiful day, og gradestokken er 10+ *S*

Keep shining :-)

No comments: