Sunday, October 23, 2011

Å holde hviledagen hellig

Det har jeg gjort idag *S* Oppvasken etter gribbe-middagen står fremdeles, og det kan den få gjøre til jeg står opp *S*

Ble ikke trening, kroppen min ville restituere seg :-)

Så her ble det gribbe-middag, med fiskegrateng og prinsessepudding til dessert, og jaggu spiste de ikke opp smitt og smule.------ bokstavelig talt. Godt de liker maten min, det er jo et kompliment :-)

Dagens måltider:

Frokost: 2 brødskiver, 3 egg og bacon... og en tomat *S*
Middag: fiskegrateng, prinsessepudding til dessert.

Det var dagens måltider gitt, men litt gulrot, druer og bittelitt sjokolade har det også blitt...... samt julebrus, siden man gikk på en smell i butikken *S*

Så, vel, ja, en hyggelig og avslappende dag, nå venter Largo Winch2, siden jeg nettopp så eneren, og imorgen er det mandag, en ny start, jobb og trening *S* gleder meg til og svette allerede.


Keep Shining, keep smiling....

No comments: