Sunday, October 30, 2011

Komlesøndag

Dagen idag startet såderre, natten var litt tøff, tøffere enn hva man liker.

Jeg prøvde og legge meg to ganger, og den tredje gangen så tok jeg to små rosa og krøp til køys da de virket. Rakk heldigvis og gjøre dette før klokken ble stilt tilbake, føles såååå mye bedre *not*

Men, man skrelte poteter, 4,8 kg for og være helt nøyaktig, og et par av dem ble til ingredienser i en potetomlett som jeg hadde til frokost *digg*

Gribbegjengen ankom kl 17 for komlemiddag, og komlå blei kjempegoe *S* Kenwood fungerte perfekt, og nesten all komle forsvant, så ca 1 kg potet pr person beregnes he he he, JEG derimot kjenner at jeg har lagd komle, armene verker. MEN er verdt det, for det er knakande godt :-)

Ringe min syndige kompis som jeg havnet på galeien med på torsdag, og dro og tok tre halvlitere med ham, ser ham jo ikke før 17.desember om jeg er heldig, siden han drar til Thailand imorgen. Hvem vil vel ha varme kontra norsk November ????

Imorgen er starten på en ny uke, tre treninger er plotta inn, blir samme status som denne uken, da søndagstrening utgikk til fordel for komlemiddag og avslapping i heimen **SS**

Grip dagen, keep shining, keep smiling *S*

No comments: