Friday, October 21, 2011

En halv mil......

Jada, jeg gjorde det, tenkte bare som så at nå skal vi se hvor meget jeg får ut av en time på tredmølla, godt hjulpet av Ivar Dyrhaug og Beat for Beat. Egentlig perfekt treningsprogram he he he

Det ble 5,02 km på en time, så da er man noenlunde halvveis, og har heldigvis ett år på og forbedre det til 10 km på en time. Så er man klar for mila på Oslo Maraton.

Dagen, den var rimelig hektisk. Hadde fryktelig god tid i dag tidlig, siden hadde tenkt og trene før jobb, det utgikk og ble etter jobb istedenfor. Litt for mye og gjøre på jobben og for lang intervall mellom måltidene gjorde sitt, men humøret beholdt jeg.............nesten :-)

På vei mot trikkeholdeplassen, så var det en pølse som lokket, og vel godt hjulpet av sjefen så ble det ingen pølse, fremme med national så utbryter jeg "nei, la oss ta oss et glass vin" som sagt så gjort, vi snudde på hæla, og opp på "four season". EN matbit måtte jeg ha før trening, og det ble ferske vårrullet og et glass med hvitvin. Jeg følte meg ganske så pussa, for og si det mildt. Begynner visst og bli billig i drift. Om man ser bort ifra at Narvesen med pølse og brus hadde kommet på 39kr, og Four season for forrett, brus og vin kom på 200kr, så vel, men det var verdt det og meget hyggelig :-)

Småpusset, mett og glad så entret man Studio Day for trening, fikk en kommentar da jeg nevnte hvitvinsglasset, om alkohol og hjerte og slike ting. Men er det noe forskjell og kjøre trening på et glass vin, eller slik som man normalt sett gjør på en fredag: to flasker og noen timer på dansegulvet ? Ikke vet jeg, men iallefall entret tredmøllen, satte på NRK1, og så var man igang *S*

Likte at jeg klarte en halv mil på en time, det føltes godt. ( føler meg som kjøttdeig nå, men men he he he )

Dagens måltider:

Frokost: 2 ryvita med ost, skinke, majonaise og agurk, en kopp te
Lunch: 3 ryvita med salami og majonaise og en kopp te.
Kvelds: 2 ferske vårruller, rekechips, en pepsi max og ett glass Riesling.
Før trening: Yt med appelsin og gulrot
Etter trening: Banan og Yt Kakao
Middag: 2 ryvita med røykalaks, fyldigere norvegia, majonaise og agurk, en kopp te.


Så vel, søndag er neste økt, imorgen er det jobb fra 12-16, selv om jeg mistenker at telefonen kommer til og kime før den tid.

No comments: