Saturday, October 15, 2011

Tøffe tak

Jeg mistenker, har ingen bevis, men jeg mistenker sterkt at jeg ble dårlig av frokosten min på torsdag. En stk ferdigkjøpt frokost, en bacon og egg sandwich fra Urtegården. Den er det eneste alternativet til min særdeles lite hyggelige jobbøkt ( som varte i halv tid) og til en fredag på sofaen.

Så ble ingen trening fredag formiddag, men derimot sofa og seng.

Måltidene de siste dagene har også vært litt så som så, men har spist frokost.

Fredag: 2 ryvita uten noe på.
Lørdag: pastasalat med tunfisk, ( som forøvrig var middagen på fredag)

Ellers har kostholdet vært preget av min sykepleiervenninnes handling: loff, banan og bløtkokte egg.

Litt trøst ble det også: 1,5 liter coca cola ( det tar jo knekken på det meste) og tre biter med Walkers kjeks ( fordi jeg fortjente det)

Idag, straks jobb, så rett i middag: der blir det peruansk ørret med salat :-)

Enjoy the weekend.....






No comments: