Saturday, October 22, 2011

Saturday fever......

Vel, ikke helt, men skal nå ut en liten tur, edru :-)

Har vel funnet ut at jeg ikke tåler alkohol så bra for tiden, og i tillegg så tror jeg ikke lommeboka mi heller tåler alkohol så bra, ikke engang små mengder he he he

Jeg fikk meg en økt etter jobben i dag, så da er jeg oppe i over 7timer med trening denne uken :-)

Siden Studio Day stengte kl 18, så rakk jeg bare en time, MEN ble 20 minutter på elipcen, 30 minutter med apparater, denne gang med fokus på bein og litt rygg. Så kjørte jeg 10 minutter med bøy og tøy. Beina ristet, kan hende den halve mila på tredmølla fra igår, og de 20 minuttene på elipcen i TILLEGG til beinøvelser gjorde sitt for the Jell-o feeling.

Dagens måltider:

Frokost: 2 ryvita med røykalaks, norvegia, majonaise og agurk + en kopp te
Lunch, 1,5 baconpølse fra narvesen, med rekesalat og sprø-løk. samt 1 pepsi max
Før trening: Yt med appelsin og gulrot
Etter trening: Yt Kakao
Middag: 3 ryvita med røykalaks, norvegia, majonaise og agurk+ en kopp te.

Har selvsagt drukket uante mengder med vann. Så føler meg skikkelig sprek, eller noe i den duren *S*

Vel, noen resultater er iallefall synlige, om enn kun for meg så lenge. Jeg er jo den som har privelegiet av og se meg naken he he he. Så på tross av manglende slankekur, manglende diett og bare en liten endring i livsstil så ser man lyst på fremtiden :-)

Keep shining, keep smiling :-)

No comments: