Tuesday, October 11, 2011

En pilledag...

Lenge siden sist, men det ble en skikkelig pilledag.

Startet igår kveld, antageligvis har jeg hatt en vridning under uttøyingen etter treningsøkten, som jeg forøvrig tok forsiktig med kun elipce og noen enkle øvelser.

Så ryggen murret nok til at det ble paralgin forte som nattmat.

Kom meg opp etter en evig kamp mot tunge øyelokk i dag tidlig, og var hos PTen presis. Så da valgte jeg behandling av nakke, skuldre og rygg fremfor trening i dag, fordi det var mer prekært. Jaggu sa jeg smør, dama traff så jeg har vært helt knekt i hele dag, småfeber og murring i rygg og direkte smerter i skulderen hvor jeg nettopp hadde fått behandling. Så da ble det min gode venn paralgin og ibux som guidet meg igjennom dagen.

Dagens frokost: 2 ryvita sesam uten noe på.
Dagens lunch: banan og yt med pasjonsfrukt
Dagens middag: to karbonader og to egg.

I tillegg til litt trøstespising av sjokolade.


Med andre ord en ræva dag, en pilledag.


MEN imorgen er en ny dag, med blanke ark og forhåpentligvis uten piller :-) Er iallefall trening på kalenderen, så får vi se hvordan det går. Pt`en er omformulert til behandler denne uken, noe balanse må der være.

No comments: