Wednesday, October 26, 2011

Midtveis og halvveis :-)

Man er midtveis i uka, og halveis i treningsuken.

Gårsdagen var slapp, sov på sofaen våknet og hadde skikkelig cravings, cravings etter "fersk kjøtt og suppe", og det ble det. Ringte deler av gribbe-gjengen og samlet dem sammen til en sen middag.

Godt ble det, til og med klimpene ble vellykket og man prisgir Kenwooden for det he he he, tror det er årets beste kjøp. Gikk på en liten gotteri og julebrus-smell, lunchen kan man desverre ikke skryte av, men litt utskliing får man tåle.

Tirsdagens måltider:

Frokost: 2 skiver med smeltet ost og tomat, en kopp te
Lunch: Nidar fudge med sjokolade, bringebærgelesjokolade og julebrus.
Middag: Fersk kjøtt og suppe.

Det var gårsdagens utfall, eller innfall :-)

Onsdagen startet mye lettere, senvakt på jobben og på tross av innstilt nr 19, så entret man noenlunde presis. Hektisk dag, men fikk kompliment over at det så ut som jeg hadde tatt av meg, noe jeg vel kunne bekrefte. Siden buksen jeg hadde på meg definitivt ikke satt slik sist gang den ble forsøkt påtatt.

Hadde 1 time og 45 minutter på Studio Day, 2,5 km på tredmølle uten og ta det noe mer ut enn hurtig gange.

Dagens måltider:

Frokost: 3 skiver med smeltet ost og tomat
Lunch: 1 banan
Mellommåltid: 1 pølse med alt på
Før trening: YT pasjonsfrukt
Etter trening: YT kakao
Middag: Restemiddag, fersk kjøtt og suppe.

Så, nå skal man restituere seg på sofaen, og ser allerede frem mot fredagens trening, satser på "Beat for Beat" denne gangen også *S*, fikk kompliment kan man vel kalle det av han som driver stedet jeg trener på, som hadde kommentert innsatsen min til Astrid som jeg trener med :-) Varmer litt at det bemerkes at jeg er flink, og Astrid synes også det, selv om hun HATER at jeg liker og trene og finner glede med det "unormalt, som hun sier"

Grip dagen *S* Keep shining.

No comments: