Thursday, October 20, 2011

En ny uke, er snart en gammel en.

Tiden går fort, det merkes.

Er sånn at man knapt har vært på mandag, før det er søndag igjen. Et merkelig fenomen, men kan vel kanskje ha noe med livet man fører, hvor man legger opp til så mye at man ikke rekker i den grad og sette seg ned å "lat augo sjå ut a glaset", eller hva det nå enn var :-)

Jeg trente på mandag, fikk meg en god to timers økt.

Tirsdag var det alt for tidlig opp, men skal man ha bil, så må man være sjåfør :-) Så var det skifte av dekk, Smart Club, og litt driving around før man fikk spontantmelding på MSN" du kan hente meg, og så spiser vi middag sammen", vel jeg trodde i min enfoldighet at jeg skulle slippe og lage middag, men den gang ei.

Tirsdagens middag: stekt kål, med rødløk, gulrøtter, svinekjøtt, middagspølse og rømme og chiligele :-)

Onsdagen opprant, og jeg kan vel ikke påstå at jeg var overlykkelig når jeg trådde ut av sengen, men ut kom jeg, og frokost ble det: to ryvita, og en banan :-) Jobben, vel jeg sa FAEN, da jeg så vi hadde fått varer, jeg var ikke kledd for vareleveranse, men heldigvis var treningstøyet med. Selv om en Barca-Nike  dry-fit t-skjorte ikke er helt hva som egner seg for jobb, så egner det seg veldig bra når man skal lempe esker og diverse.

Dagens treningsøkt 1: varlevering på jobben

Kroppsanalyse: metabolsk hvileinntak av Kcal 2900.

Dagens treningsøkt 2: 15 minutter på elipce, 40 minutter på tredmølle, 45 minutter med                      apparater, 40 minutter med øvelser og tøying.

Middagen ble tre brødskiver med laks og eggerøre.

Idag, torsdag, fridag :-), vaskehusoghjemdag :-(, men frokost ble det, tre brødskiver  med ost, kjapp tur i microen og så var man mett, selvsagt man spiste dem også da :-) Nå er man halvveis i vaskehusoghjemdagen, treningstøyet er til vask, og er man flink så tar man en treningsøkt før jobb imorgen.

Hvem vet ?

Dagens positive, fjernkontrollen til DVD`en er gjenfunnet.


No comments: